Två djupa skålar i stengods. Japanskt möter skandinaviskt, rustikt möter modernt. Nomimono har sin källa i naturen och jorden runt om oss, vilket gett inspiration till denna rustika serie i naturnära, jordiga toner där inget objekt är det andra likt. Varje produkt är skapat i handgjort stengods som glaserats tre gånger för rätt finish. Det gör varje produkt unik, vilket också är en stor del av Nomimonos charm. Samlarobjekt för en jordnära och inspirerande servering. Diskmaskin-och mikrovågsugn säkra.
Antal | 1 | 50 | 100 | 250 | 500 | 1000 |
---|---|---|---|---|---|---|
Pris/st | 246,00 | 239,00 | 233,00 | 226,00 | 222,00 | 218,00 |
Material | Stoneware |
Höjd | 8 cm |
Bredd | 15.5 cm |
Längd | 15.5 cm |
Dimensioner | 15 x 15 x 8cm |
Vikt | 1063 gram |
Leveranstid | 1-2 dagar utan tryck |
Prisinformation | Alla priser är SEK exkl. moms. |
Lagersaldo | Finns i lager |
Hïär kan du snabbt ställa en fråga om produkten.
Vi återkommer med svar så snabbt vi kan.
Vi har kläder för de flesta tillfällen och behov. Ett brett utbud av kvaliteter, märken och uttryck. Tillsammans identifierar vi era behov och hittar de plagg som passar er bransch, verksamhet och kommunikation bäst. Profilkläder kan förädlas på olika sätt, med tryck, brodyr eller annan märkning.
Låt ert varumärke eller budskap få vingar via profilerade produkter. Utbudet av produkter är oändligt och det är bara fantasin som sätter gränser. Märkmetod varierar beroende på produktens material och produktionsteknik. Vi arbetar med allt ifrån gravyr, tryck, sublimering, prägling och brodyr till specialframtagna märken i metall, gummi eller läder. Några av de allra vanligaste profilprodukterna är vattenflaskor, paraplyer och logoband. Men det kan lika gärna handla om teknikprylar, friluftsutrustning och inredningsdetaljer.
Hos oss tar designprocessen stor plats. Vi väljer noggrant ut profilprodukter och material som matchar era önskemål och er grafiska profil. Vår designavdelning strävar alltid efter att lyfta ert varumärke och budskap till nästa nivå. Med rätt design lever både produkten och varumärket längre.